design by darling

´wir hom grod englisch und wir san im infosaal und es is voll scheiß langweilig...... jaja gö annna du sitzt eh nem mia....... baba hab euch lieb     meli bye

6.12.06 11:35


seas leitln!!

heit war da schultog eigentlich ganz lustig.i hab auf die E-Lzk an 2er und auf die mathe-lzk a plus(+)gg!! in reli moch ma eigentlich eh nur schas und in BE zeichne ma grod a labyrinth(is a scheiße*gg*) nja...da j...........war heit wida voll liab und so....gö anna

mei mutta war heit bei da clark und ja, de sogt eh nur guate sochn üba mi, wal i afoch genial supa in englisch bin*gg*(aber echt!!)

jaja, dann baba  hab euch alle lieb        dix bussi  Meli

4.12.06 15:54


Gemeine Mutter

Seas alle zuammen!!

Mah he... mei mutta is soooo fieß!! I und mei schwesta san zur party von aner einglodn de ma voll gern mögn und die mama sogt im letztn augenblick, dass ma zu der beschissenen weihnachtsausstellund zu mein onkel fahrn!!! Da hob i mi echt gedocht: was sulln des!! und wir ham bittet und bittet aber: nein, ihr könnts sie ja amol einlodn....ja und zum perchtenlauf fahr ma heit a noch

Nja.. was sollst mochn.... is jo eh schon wurscht!!  ok dann, baba!! schreibts was!! eure melanie

P.S: ach ja, anna: des mitn geld braucht dia voll net peinlich sein!!!und sorry, dass i gestan net beim handy abghom hob!!! dix bussal meli

26.11.06 15:12


Gratis bloggen bei
myblog.de